2015年8月29日 星期六

去皮膚濕毒湯

Le輪真黑仔、唔探我好耐的老朋友(風疹)又重臨、可能係血熱、西醫就話免疫系統失調、anyway、噚日走去湾仔執咗le隻湯水煲吓啦、我希望盡量唔食咁多敏感药。。。唉!
材料
鑽地老鼠、土茯苓、大山地、牛大力、果皮、蜜棗、豬尾骨
以上出水後大火滚半小時、中细火煲多两小時、再大火煲多半小時。。。(全部共三小時)、若素食免肉、加多幾粒蜜棗(最好用金絲棗或改用無花果乾)、希望飲幾次佢走人啦。

8 則留言:

  1. 皮膚問題真係幾麻,經驗之談,建議你整時唔好食雞.

    回覆刪除
    回覆
    1. le個老朋友跟咗我成四十年、十年就探我一次、今次就耐d、十幾年再探我。。。。唉!

      刪除
  2. 靚姐:我建議你去睇下中醫,剩煲喱D恐怕太涼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前d中葯單成尺厚、但始終搣唔甩、應該係胎毒、而家免疫差、所以出晒。。。。

      刪除
  3. 我明~因為我有濕疹~皮膚問題嘢好煩呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉....攪咗我三十幾年都唔斷尾...真難攪

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...