2015年8月13日 星期四

日式三宝魚肉炒飯

今日差d比亞媽又嚇死、沖凉又唔比人幫、又自己搅、終於出事、跣低咗。。。。好彩我刚刚落去上香、否则又被人蒙騙了。好彩後尾check過冇事、但点會次次咁好彩吖!
所以都冇乜心情整嘢、是但摷吓雪柜有乜廚餘。。。。
比我發現有塊龍躉肉、於是用洋葱、蛋、日式三宝(味淋、清酒、鰹魚汁)炒碟飯食就算!
話時話le個日式三宝真係好多用途嫁、除咗炒飯、攞佢醃豬扒、雞扒之類再焗或煎都好好食嫁。

8 則留言:

  1. 咁都唔肯俾人幫,好易出事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!祝佢好運啦、我都好攰。。。

      刪除
  2. 真係畀D病人玩死!祝你好運啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨遇至安、我都只可盡力而為啦。

      刪除
  3. 我奶奶一樣咁頑固,無計!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最攞命頑固左廿幾年至死呢、我亞婆同老豆好聽話唔似佢咁惡搅、唉!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...