2015年8月10日 星期一

勝瓜魚湯飯

昨晚簡單煮咗個湯飯。。。。
沙鯭仔一半滚魚湯、另一半留起同勝瓜一起煮跟湯飯食。。。。好味!

4 則留言:

  1. 醫生今日叫姑娘打電話俾我,叫我吃多啲魚和少肉,因我的壞膽固醇超標4.7,所以我也要學你要多吃些魚了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我le幾年多吃魚、少吃肉!你地就話保重身体為老婆同女、我就為一來為個荷包、二來有乜衫長褲短揾鬼睇咩!

      刪除
  2. 最近見你整魚湯, 海鮮湯, 真係好正 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 近來少食肉、所以主力海鮮同魚!我又不能盡素。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...