2015年8月20日 星期四

咖喱小食

好耐冇整我的皇牌咖喱小食嘞。。。。
今日整嚟比朋友!
材料有
炸魚旦、豬皮、魷魚、干葱、蒜片
咖喱汁
咖喱粉、甜醬、沙爹皇(我之前介紹過的)

5 則留言:

  1. 你的咖哩醬很特別,唔落椰漿落甜醬!👍👏👏👏

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次我寄樽比你吖....我舊年係fb介紹過這沙爹醬...正到冇朋友...街外買唔到...因為交比食店...我走去批發到買的

      刪除
    2. 先謝過你靚姐, 我哋入口好嚴, 未必樣樣食品都可以寄來, 所以心領啦!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...