2016年3月9日 星期三

素食日(2)

今晚继績食素!

Le餐係黑白素炆栗子、有黑木耳、雪耳、栗子、紹、用蚝油炆。

用剩低的料加埋紫心蕃薯再煲多碗糖水。

8 則留言:

  1. 提醒靚婆婆,唔好太濃味、唔好太鹹。老牛有血壓高,醫生成日提我少鹽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我近年都淡囗好多!但自幼屋企食得濃味都難少少、好似太后咁、佢個仔叫我換咗减盐豉油比佢、日日嘈!唉、情願唔食。

      刪除
  2. 我都係未能如素,加多兩隻雞翼比我,就可以清晒

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...