2016年3月3日 星期四

好想死。。。。。

我家的太后、病情越來越嚴重、噚日巳經由早上玩數銀紙同利是、玩足一整日、而家連半粒安眠药都失効、一直玩到零晨二点、拎住d錢瞓着才收科、而我近日瞓梳化瞓到坐骨神經開始想發作、又去到家當散盡、真唔知点撐落去、如果可以有方法死得唔醜樣我真係想試吓、而家連工人都比佢玩到血壓高至二百幾、咁搅法我地變晒死人都未到佢、真係唔知可以点啦。。。。。唉!

噚晚瞓得三個鈡、继續咁落去、簡直係慢性自殺、當年都係頂唔順佢晚晚食完安眠药唔瞓至搬開住、估唔到廿幾年後的今天又再重臨。

25 則留言:

  1. 咁真係冇辦法,如果將你媽的生理時鐘掉轉,日頭數銀紙夜晚瞓覺就一天都光晒,唔知醫生有冇偈?不過我諗都係幻想咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生都只有開安眠药、冇其他辧法

      刪除
    2. 你有冇睇清楚?係去到日夜都數呀、咁至死!

      刪除
  2. 靚姐:你媽咪玩數利是,己很正路,你最要放鬆,食D甜品減下壓啦,我個媽媽果時返黎照顧佢,佢玩屎.尿,水.電.煤呀,有時攰得滯坐係度樁眼训,吾敢上床訓.間屋没燒到都係好彩,佢試過0n cal十幾二十小時不眠不休,三十二度氣温要著五件衫標落街,我換返條長富佢己經標左落街,我好似癲婆甘揾佢,諗番都凄涼!個個都話我冧檔佢都未冧

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知幾時到佢咋、我一定顶唔顺。

      刪除
  3. 吾洗担心;個個病情吾相似;下次佢有乜頭暈身慶入醫院:你搵醫務社工啦;果時社工知我撞岩更年期好辛苦;都幫左我好多

    回覆刪除
  4. 你哋三個人可以輪班嗎?你日頭可唔可以返上樓瞓下呢?咁日夜不分去睇住真係好難頂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早巳安排咗...但由於佢le幾年跟開印尼妹..就算我一齊當更...佢都係揾佢....我只係監場咋....若唔睇實....妳估佢两條友有冇咁上心吖....雪柜冇电两日都冇人講....妳話啦

      刪除
  5. 好難頂,人到癲,有冇搵醫務社工傾吓?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家巳安排咗每個工人輪當更一星期在廳瞓(因為亞媽巳十一年冇入房瞓....佢條腰都係咁坐响到瞓至曲埋一边)...唉....佢係一個十分難攪的人....冇得改

      刪除
  6. 會唔會比佢去日間護理中心玩幾個鐘再接返佢? 有人倍佢玩, 又比佢放吓電, 你又可以唞吓氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我亞媽從後生都冇乜朋友...基本上係自我中心的人...妳睇我上面点答Stella就知佢係個怎樣的人啦

      刪除
  7. 靚姐:你係咪住港島;你可以去中環堅道2號;明愛大廈231室 打35892501問吓;有沒私家位自費既;因政苦未排到;就要自費;梗有一間方面你;早晚有專車接送.我果時返浸信會;二佰五十蚊一日;因最近屋企;你可以簡返三日一星期;一路搵社工排政苦位;希望D資料幫到你

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉....可以的話就唔會咁啦....除非有一天佢懵到連人都唔認得...有時佢選擇性懵的....就算早輪要返醫院做物理治療...個印尼妹都左右侍候...唔係我都唔會叫佢做太后啦

      刪除
  8. 我都係呻吓苦水....基本上都係......等.....等...睇吓边個死先啫....我其實責任巳完....一把年紀...又安排好晒自己的後事...真係唔介意做走先個位嫁!

    回覆刪除
  9. 我的王太后也是一個自我中心的人,加上固執,我勸她什麼也聽不入耳。如果她不是這樣就不會在街上跌倒,留醫三星期後,因臥床太久失去行路的能力,還攪到失禁。她唔知自己有事,還説懵的是我,有問題是我,時常用些很惡毒的字來駡我。我寫出來是想大家都是同路人,我們並不孤單。正如我看你的blog一樣,使我知道更多同路人面對不同的苦況,大家努力吧

    回覆刪除
  10. 你好好!我只會送入老人院冇眼睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!乃念養大之恩、佢只得我一個!

      刪除
  11. 住老人院都要她願意去,她不肯唔通綁佢去,佢未跌親之前要覆診攞血壓葯,我又哭又跪要她和我去,她都發皮氣駡我。點都唔去。希望靚婆婆心情好些吧。其實我年齡應和你相差不遠吧。我的血壓也是不受控制

    回覆刪除
    回覆
    1. 身同感受、多謝鼓勵、大家加油!

      刪除
  12. 靚婆婆在這裡呻下係好的,起碼可以調劑一下、放鬆一下、好似有朋友傾計敢。好多人睇你個博,好多人特別是同齡人、同狀況人支持你咖,千祈要支持落去呀。搵社工商量下睇有乜辦法,有人幫輕下都好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到係到都揾到同路人、互相勉勵!

      刪除
    2. 係呀;您吾開心同我地講;我地借隻耳仔比你

      刪除
  13. 雪柜冇电两日........印姐姐冇煮飯?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...