2016年3月5日 星期六

驚蟄

一年一度的驚蟄又來臨嘞、不過隨着時代的變遷、同老一輩的離開、風光不再。

曾經有段日子好不順意、真想學人打吓小人、但最終都敵不過自己的良心。。。。損人的事始終唔係自己的意願、而且自欺欺人亦無科學根據。

14 則留言:

  1. 靚姐,你啲相係唔係香港仔影?
    如果真係可以打倒小人,呢個世界就唔使咁亂,我就唔會信!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...係以前山窿魚旦粉隔離的大王公廟....又叫榕樹頭...以前的警署就係山上...而家舊址保留叫蒲窩

      刪除
    2. 靚姐:山窿魚蛋粉我都係食過一次甘多

      刪除
    3. 我自細食到佢搬入舖、以前由三毫開始食起嫁!

      刪除
    4. 我未吃過亦唔知邊度,魚蛋粉我只去過一檔,聽初戀講…四十年前喺香港仔係數一樣二,記得好似在香港仔大街附近,叫乜名就考起啦!

      刪除
    5. 香港仔出名只得謝記...初時的確係山窿..後尾搬入大街舖

      刪除
  2. 是另類發洩罷!但我都未打過。

    回覆刪除
  3. 如果信打小人可以讓被視為小人者受到懲罰,那麼等於咒人病、咒人死,似乎太毒,總過不了自己良心。靚姐講得啱,損人的事不是自己意願,憑良心做事吧。

    回覆刪除
  4. 今日有人影到黃大仙好旺呢!

    回覆刪除
  5. 打小人,尼家野真係信就有,不信則無

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...