2016年3月8日 星期二

鮫魚肉

自從隻手有事後、都好少自己打魚肉、每年見到鮫魚當造都只係帮襯以前個學生(90年代跟我學烹飪的魚檔老板)、可惜前两年佢中咗風、佢d伙記偷工减料、又貴又難食、所以都好耐冇買囉。

今朝見d鮫魚好靚、忍唔住打返條比太后食吓、le輪佢的精神一日好、一日壞、做得幾多得幾多、都係個句。。。。有乜冬瓜豆腐、日日去拜都冇意思、我從來都係有果句講果句、百無禁忌嫁。

12 則留言:

  1. 絕對同意, 唔好有遺憾, 加油, 靚婆婆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝鼓勵....今天所做的一切...希望得到來生的福報就是

      刪除
  2. 覺得對得自己就夠喇!
    總之你已做得好好…

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...想下一世揾個比人錫的人就夠嘞

      刪除
  3. 「有乜冬瓜豆腐,日日拜都冇意思」,講得啱。老牛母親大人在世時就講過,「最緊要在生時對老人好;死左先來風光大葬,只係做戲比生人睇」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年我亞婆在生時講過一句我至今還記得的說話。。。生時唔祭嚨喉、死咗祭乜棺材头!係好實在的、所以我亦將这句話做宗旨这樣的对待先父十幾年、今時今日亦用於亞媽身上囉

      刪除
  4. 孝順兩字現在後生一輩真的不懂了

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為現代人奉行。。。。Me年代囉!

      刪除
  5. 而家D後生唔會好似你咁,望多兩眼已經好孝順了

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該講係時代變咗....我只係盡本份啫

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...