2016年3月27日 星期日

十年的變化

最近朋友不停講我瘦咗好多、今曰摷到張(大約)八年前同今天影的相來過比較、果然真係喎!

可能好快可以去啦。。。期待中!





8 則留言:

  1. 最緊要健康,瘦少少吾緊要

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能由細至大都肥嘟嘟、唔多惯咁瘦啫。

      刪除
  2. 我唔使一年,我啲頭髮都少咗好多啦!
    如果八年,我諗我變成光頭有份!

    回覆刪除
  3. 人哋話千金難買老來瘦,若果保持現狀唔再瘦落去,都幾好吖!

    回覆刪除
  4. 可能你近來照顧太后太操勞,當然會瘦左啦。千金難買老來瘦呀靚姐,最緊要健康!吾好擔心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成世女未試過咁殘嫁!唉!希望冇暗病啦。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...