2016年3月5日 星期六

食、食、食。。。。

噚日全日都係食!

中午有朋友入來探我、同佢去咗鴨脷洲街市、買咗d海鮮上樓(熟食檔)加工、朋友都好滿意。


中午食完海鮮、到咗晚上又有blog聚、一行五人相約係上次食過又抵又好食的金山楼继續吹吓水。


12 則留言:

  1. 早晨;靓姐:我好掛住金山樓既蛋散

    回覆刪除
  2. 靚姐,我好喜歡吃魚,睇見啲魚真係流晒口水,不過又聽講…上了年紀唔好食咁多海鮮喎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 到咗le個年紀唔理得咁多...我地d孤家死淨種有乜好驚啫...嗱....你有冇睇yahoo新聞???連盧大偉都死埋啦

      刪除
    2. 有睇,不過冇乜留意,好似係七十一歲咋!不過靚姐你又點同呢,你仲未有傳人喎!

      刪除
    3. 唓....走得快....好世界...似亞媽咁重大鑊...揾亞水睇白己咩...起碼自己而家重清醒呀

      刪除
  3. 老牛知道靚婆婆不是為了食,可以有得行開下、放鬆下、搵朋友食野吹下水,個人就會舒服D。日日夜夜都俾自己咁大壓力,真係難頂架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...而家個心理治療師都教我点放鬆自己....抽身...否則一旦亞媽走咗....驚我變抑鬱病

      刪除
  4. 原來你下午已經食左海鮮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...帶咗朋友去鴨脷洲食海鮮囉

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...