2016年11月10日 星期四

預知能力?

誰人能有预知能力呢?除非係先知!美國大選爆大冷、唔知真定假、個個話移民、而家世界紛亂、妖魔遍佈世界的每個各落、去得边吖?明君又昇仙、狂人當道、相信只有大洗牌、世界才得以和平吧!

最近從看回到三國、及以往的歷史、自有人類以來、從來都是弱肉强食、你我只能嘆一句、無奈!

其實每一代人都生於亂世、如今身處於香港又何嘗不是呢。。。每天不是面对那百般無奈的日子咩?

所以現在只有。。。。不看、不聽、不聞、不問。。。。

生活才可安然渡過!


(圖片來自網絡)


12 則留言:

  1. 我哋幾十歲,得閒煮下嘢食,妳用貓步行吓街,又一日開開心心。係咁話啦。🙈🙉🙊

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係!反正我地改變唔到这世界。

      刪除
    2. 係!反正我地改變唔到这世界。

      刪除
  3. 乜都say no,好慘啫?
    不過日子仍是一樣要過……

    回覆刪除
    回覆
    1. 自古以來平民百姓都是被動、可以点喎、可做的是happy everyday !

      刪除
  4. 老牛無預知能力,不過老牛幾年前就已經自視閒雲野鶴、不問世情,秉持「與人為善、與世無爭」的宗旨。我等小民無力改變世界,只能管好自己。無謂去扮英雄打救世界啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!近年越睇越化、基本上每天的人和事越變越差、全世界都一樣、無晒。。。個心(heart)、試問一個冇心的人同件死物有何分别呢?算啦、反正我地这一輩人都行將就木、一切留待d新思維的人去搅吧!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  5. 好多野無人可以預知,唔好理佢,得快樂時且快樂先

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!担心也好、開心也好、過得一日得一日啦。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...