2016年11月22日 星期二

街边碗仔翅

細時的美食、以前d人成日講粉絲當魚翅、時移世易、高級咗、而家用咗素翅代咗粉絲啦。

我的配方係。。。素翅、肉絲、冬菇絲、筍絲、雞湯、加老抽少許(取其颜色)、最後用馬蹄粉(似羮多d)埋獻。

11 則留言:

  1. 整得好靚呀!我都好耐冇整碗仔翅,我整用粉絲咋,黎你度食番碗先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都係用粉絲、自從發現用素翅勁似後、多數用素翅做、隨便食啦。

      刪除
  2. 睇見又好想食……
    仲有一款酸辣湯也好耐冇飲,靚姐你幾時會整,冇得食等我恨下都好吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家買唔到真豬紅就好少整酸辣湯、而且鬼咁多料、又樣樣用少少、太麻煩、煮完又冇人吼!

      刪除
    2. 炒鱔糊,酸辣湯好食但又好多工功

      刪除
  3. 靚姐,我青年時,街邊有一檔賣碗仔翅叫做九江仔,唔覺唔覺咁呢種食物真係有好耐歷史。但係從未自己整過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我突發性至煮咋、煮完又要派街坊、自己最多食一至两碗!

      刪除
    2. 施比受更有福.我E度個個删埋門 架

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...