2016年11月3日 星期四

無名火起

本來我的網綕是用來寫吓飲食同心情、但今晚在电視新聞中看到的畫面令我無名火起、不吐不快。。。。点解人可以為咗錢而出醜幾百萬(甚至出於國際)人前、是無知定费廿多年高尚教育所得回的知識呢?真是我这一輩人所不能理解的。

回想當年曾恥笑台湾人在議事廳的醜態、為何如今竟發生在自己土生土長的地方上?

唉!以前有句話。。。。國之將亡。。。必有妖孽、唔通这塊福地、壽緣將盡?

不過、無所謂啦、反正自己亦是夕陽之光、好好地享受一吓自己的餘暉吧。反正这世界並不屬於任何人的、來時赤條條、去是一縷煙!


(圖片來自網絡)

25 則留言:

  1. 靚姐,有人話,做人千祈唔可以睇得咁透徹,太認真便輸了(好似我)…凡事看開少少會比較好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意嫁、以前有個畫家、有幅圖、難得糊塗呀、好似我家太后而家咁不知民間苦况、唔知幾好、衰就衰在自己個心越老越清晰呢!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  2. 回覆
    1. 日日睇新聞日日都好勞氣,但我地係小薯仔,社會變成家無零日,我已係夕陽無限好,只是果頭近

      刪除
    2. 有人話吾睇新聞咪無事囉,但说话吾可以甘講

      刪除
  3. 「難得糊塗」是清朝以畫蘭畫竹出名的鄭板橋的名句。老牛已看化,早就刻意閉目塞聽,不看電視,不讀報紙,不聽電台,只讀靚婆婆及許多朋友的博客、同朋友飲下茶吹下水。你說得對,反正自己都夕陽無限好,只是果頭近,赤裸裸來、一縷煙去,話之佢天塌地陷啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽聞牛兄畫功了得、為什麽唔post上來給我們欣賞吓呢?

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 「畫功了得」實不敢當,多年以前為口奔馳,偶爾畫一下時事漫畫、博點茶資而已,見笑了。如今閒雲野鶴、不理世事,更不屑與那些無恥政客論爭。留意自己的血壓,切勿無名火起。

      刪除
  4. 年輕人無學歷,無工作經驗,俾佢想出一條搵快錢捷徑,急功近利,嘩眾取寵搏得十萬元月薪,一定要交戲。最堪憂是給年輕人一個壞的搵快錢方程式~選舉前,先招攬一班大狀學者、學黑幫收靚、搞上街、網上出位,最後參選。前後不出一兩年。年輕人一定趨之若鶩。
    靚姐,小心自己的血壓。😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 華師伯、你同我定、我吐吓d瘀血啫、屋企那两件蛋散(咁直接)都未激到我爆血管!哈哈。

      刪除
    2. 華師伯、你同我定、我吐吓d瘀血啫、屋企那两件蛋散(咁直接)都未激到我爆血管!哈哈。

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  5. 我而家只睇香港新聞標題,係因為無眼睇

    回覆刪除
  6. 我地土生土長五十後的朋友好多都吾睇新聞好耐啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!什麽情都假、個個看錢看。。。。。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...