2016年11月3日 星期四

合桃曲奇

應承咗個friend幫佢做100片曲奇、為防出醜梗要試吓火路同配方啦、以下份量可做到大約38片左右啦

材料

低粉100gm
粟粉1湯匙
糖粉35gm
發粉1茶匙
盐少少(大约1/8茶匙)
蛋清(白)一個
蛋黄留回搽面
固体莱油大約60gm
合桃碎50gm
另少許放面用

以上全部粉狀篩過加入蛋清、合桃碎、固体菜油輕手按成粉糰、搓成小丸子再按扁、搽上蛋黄液再放小粒合桃在面、用光波180度焗約10分钟、候凍入盒便可。





12 則留言:

  1. 用牛油香啲好食啲喎…
    點解又有啲似合桃酥?

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係你叫如心、我叫靚婆婆咁囉、我覺做起似曲奇多d、所以咁叫啫、用莱油我覺鬆同脆d、而且健康d。

      刪除
    2. 即係你叫如心、我叫靚婆婆咁囉、我覺做起似曲奇多d、所以咁叫啫、用莱油我覺鬆同脆d、而且健康d。

      刪除
    3. 即係你叫如心、我叫靚婆婆咁囉、我覺做起似曲奇多d、所以咁叫啫、用莱油我覺鬆同脆d、而且健康d。

      刪除
    4. 即係你叫如心、我叫靚婆婆咁囉、我覺做起似曲奇多d、所以咁叫啫、用莱油我覺鬆同脆d、而且健康d。

      刪除
    5. 即係你叫如心、我叫靚婆婆咁囉、我覺做起似曲奇多d、所以咁叫啫、用莱油我覺鬆同脆d、而且健康d。

      刪除
  2. 呀!我有點合桃,可以咁做喎

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...