2016年11月2日 星期三

素釀茄子

以前係貴德宮(素莱館)食過le款小食、好喜歡、咁啱噚日落北角新光買DVD(大戲)比太后睇、見錦屏街開咗間素食超市、比我見到素吞拿魚賣、所以今朝又玩吓啦!

都有七成似嘅、唔記加沙律醬捞、所以冇咁似囉。



8 則留言:

  1. 素吞拿魚,邊度出品?
    而那些釀了餡之後的茄子又怎整呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔知点整嫁、我靠估、應該將素吞拿魚捞入沙律醬(今次冇落)再將茄子切段挖空釀入、用光波焗熟、淋上燒汁。。。。不過下次我諗未釀饀之前先蒸吓茄子會好d。素吞拿魚出自台湾、其實大部份素肉都來自台湾的!

      刪除
  2. 我買早餐吞拿鱼醬我都加工,加左沙律醬再夾麵包好味D

    回覆刪除
  3. 素吞那魚,而家乜都有,真好

    回覆刪除
  4. 素食超市,咁真係可以慢慢㨂

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...