2016年11月23日 星期三

梅子蒸鱔片

好耐冇食这味皇牌餸嘞!

而家的白鱔越賣越貴、三份一條巳經over一佰大洋啦。

我通常煮定皇牌梅子醬係雪柜……方便隨時拎嚟蒸排骨、魚、或蟹、好正嫁。

梅子醬配方係。。。。

酸梅、蒜茸、指天椒、冰糖、茄汁、少量(份量按個人喜好)、煮好放涼、隨時駛用。



8 則留言:

  1. 而家啲白鱔俾㗎仔高價收購做鰻魚燒,炒貴晒。我寧願食門鱔,話晒都係海魚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係日本超市賣的鳗魚囗感同街市的唔同、就算街市賣的都有分淋身同爽身的、個人就喜歡食爽囗的。

      刪除
  2. 華sir:我又搭下嘴,我最近去日本超市買一段四至五时的鳗鱼只要六佰五十Yen,兑换率果時7.6,甘味經濟過係香港食,香港而家D野食得吾食得都好貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 碧姐,咁妳買嗰啲可能係日本本地生產,成本平啲唔出奇。為咗為平衡貿易逆差,進口貨炒貴啲都有可能喎。我哋都係買大陸進口,點解咁貴?雞食放光蟲啦。

      刪除
  3. 靚姐,我這邊的鱔唔貴(唔知是否淡水鱔),但唔好食,或者用嚟炆會好啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知街市賣的係大陸定泰國貨、總知冇泥味同爽口就Ok。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...