2016年11月19日 星期六

煲仔飯

我自少就好喜歡食煲仔飯、尤其是大排檔(街边那種用炭爐)、不過時移世易、莫講街边、就算炭爐的。。。少之又少啦!

噚晚上完堂、返到铜鑼湾搭車回家、走咗去渣甸坊那間平時食開的茶餐廳食煲冬菇潤腸滑雞飯、連埋凍檸茶、承惠九十一蚊、不過巳冇我平時食開的那種風味咯、飯唔夠虾仔米、冬菇得半只、算啦、舖租起碼佔八成、而家本地人唔多、全舖大部份客都是大陸人、成門口擺滿行李喼。



21 則留言:

  1. 最正又最平嘅煲仔飯梗係喺廟街的街邊檔,廿年前左右一煲都係十幾至廿幾蚊(比出面平成條街),不過衞生環境就勁差,但又真的好香好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然廟街的煲仔飯還有、但早訧冇le支歌仔唱啦、老兄、你當年叫靚仔、而家都叫亞伯囉。。。。哈哈!

      刪除
  2. 九十一蚊又真係幾貴,半隻冬菇都比得出個客人,服左佢!

    回覆刪除
  3. 乜原來食煲飯要九十一蚊咁貴架?

    回覆刪除
  4. 年青人上車冇期,拍拖消费又贵,睇場戲食一餐趣華,消费都吾少野,我地退休果批,真係要就住洗!

    回覆刪除
  5. 靚姐,我啲口味跟住妳,潤腸、鹹魚煲仔飯係我至愛。極品嘅係臘鴨尾,不過妳實走夾唔唞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚尾滾豆腐、花生炆豬尾、燉鹿尾巴紅酒燴牛尾啱唔啱。

      刪除
  6. 靓姐:我住依區食過墨丸米,加凍檸茶佢話加16蚊

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...