2017年6月12日 星期一

拍戲的半天体驗

以前好羡慕明星的生活、其實當有一天自己有親身的体驗時、一切都是夢幻、想像吓當大熱天气下、穿着厚厚的衣服、那種情況可想而知、一個小小的動作、及一句对白、可能動用到很多工作人員才可顺利完成。。。。。。我。。。。。終於身處其中、真的体會到!

雖然只係一個小小的>咖啡<两三句的对白、亦拍了六七個鐘(當然等多過做)、當你們坐在有空調的椅上欣賞、可曾想像到一班辛勞的工作人員、在酷熱的天气下的成果呢?

所以今次的体驗亦帶出。。。。每一件事、背後總有一定的付出。

不要羡慕别人的成功。。。。别人的努力付出可曾知曉?


别人可能為藝術而付上、我諗。。。。我會為煮食而付出卦(一笑)

(圖片來自網絡)

20 則留言:

  1. 靚姐,當有天你踏上紅地毯去接受頒獎時,你定必會說:「辛苦大家了!」
    又,那段片幾時會出街呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三十年前可能會發下d春秋大夢嘅!

      刪除
  2. 拍戲半日,靚婆婆已領悟出許多人生哲理,真係思想正面、思維活躍。說的甚是,「台上一分鐘、台下十年功」,任何成功的背後都有不知多少人力物力財力的付出。所以要識得珍惜、識得欣賞別人的勞動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知点解、人往往去到尾才能领悟出d大道理、不過總好過有d人到死都未開悟囉。

      刪除
  3. 台上一分鐘,台下十年功!
    等著睇你的大作呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信要下年啦、因题目有些特别。。。。。如果到時我未死一定通知你地嫁。

      刪除
    2. 相信要下年啦、因题目有些特别。。。。。如果到時我未死一定通知你地嫁。

      刪除
  4. 回覆
    1. 嘻、拍得好鬼醜、睇唔睇都算吧。

      刪除
  5. 絕對認同,人往往祗是看到表面的成功,沒有體會背後付出的血與淚。等著睇你的大作!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每一個行業都有一定的付出、無論大明星定卒仔、都要經歷過。

      刪除
  6. 事非經過不知難,針唔拮過唔知痛,所以我非常敬佩每一個行業的工作者,等著睇您的大作呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝先、希望到時不會變成遺作吧。

      刪除
  7. 咁D半小時飲食節目咪要拍2~3日先得

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 叻鬼咩、而家有乜玩乜、驚過多幾年腦退化冇得玩呀。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...