2017年6月2日 星期五

泰皇宫晚餐

昨晚有朋友請我去食泰莱、可能見我近日心情欠佳、比机會我吐下苦水。

这間泰菜開了廿多年在我那區、一路囗碑唔差、雖然近日轉了手、但水準都保持到、其實吃不多、只係聚吓舊、她們是我的狗友、全部都是愛狗之人、可以話狗痴(其中一個似我、為了隻狗可以連旅行都不去十幾年)。

有時有机會同好朋友聚吓、將心中之不快盡吐、總好過似太后鬱結藏在心中、成世唔開心、以前有人話我用鬧人的方法發洩、但之後覺得咁做令自己血壓狂升、现在學精咗、在文字上發洩、不用鬧到自己爆血管囉、而且有心之人自然會>对號入座<啦。


但对於屋企的两件蛋散、若危害到太后的健康、都係照鬧、好似今晚食飯回家見到開到個冷气19度(指引係24度)而太后没有蓋被、点忍得口喎。


4 則留言:

  1. 你寫出來的罵語也很斯文,又點會想到你鬧人都會咁有「分寸」…哈哈…
    其實啲衰人,你點鬧點寫…佢哋都係咁衰…

    回覆刪除
    回覆
    1. 对我來講。。。。just dont care less、唔想屈出cancer啫!

      刪除
  2. 你寫博客發洩就啱嘞,人總會有氣,總會搵機會發洩,鬧人鬧到自己血壓爆錶就無謂啦。愛惜自己,唔好勞氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嫁、死冇所謂、至怕中咗風、死一半咋。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...