2017年6月15日 星期四

不要信錯人

當信錯人、無論多少年、關係如何、一旦發覺被人希騙那種感覺比刀刺在個心還難受。

家中的印佣為咗博炒日日攞太后的健康作賭注、例如開冷气低至20度(當我出街後)、一早冲涼(今朝早到清晨5.45)重要冇開heater、試問一個九十歲的老人点頂(何况佢而家重食緊抗生素、有痰及咳)、我成日講無論我同你有任何牙齒印、亦不可以用亞媽的健康來搅、一旦太后因妳地失職而死、我一定告到妳坐監、莫講長期服務金、坐花廳啦。。。。。我的脾气一定會咁做、當然太后遲早都要走、但唔想佢因别人的疏忽而做成。。。。。两年前太后跌斷脚都因為佢、幾經辛苦同細佬反晒面才爭取到多個工人、点知日日鬧人(當然待我出街後)、搅到人家滿约唔做怕咗佢、若然唔係自己身体唔好、一於炒Q佢啦。

我真係>有眼無珠<信錯佢十幾年嘞、餘生都唔會再亂信人!

对於一個全無愛心、只向看錢睇的人、是不會懂>感恩<这两個字。

13 則留言:

  1. 最後那段文字也是我最大的感受!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!没心的人、多少年亦如是。。。

      刪除
  2. 我未用過工人,乜原來有D人可以咁黑心架!真係使錢賺激氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!le個世界太過容易相信人之過、、、、

      刪除
  3. 老牛真係唔明,唔信佢仲要繼續留用十幾年?俗話說「一次不忠百次不用」,點解仲俾佢係度篤眼篤鼻?不合常理。如今解約另請工人也不是難事,是否有何難言之隱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得冇錯、當年合约under我個名、everthing Ok、自從2010年(太后開始腦退化)、因當年的誤會我交出權力、自此印佣變無王管坐大咗、乜都係佢話事、直至2015因失職令太后跌斷脚我才做回>監察人<可惜巳改變唔到佢之垢病、加上太后太依賴佢、本來諗住到了尾声、自己又周身病、力不從心、忍佢等埋尾、点知佢不識進退、越來越離譜。

      刪除
    2. 相信她不是不知進退,她博炒有一筆,長期服務金又一筆,加埋幾可觀。回老家買田又買地。靚婆婆,你都冇她咁好心計。

      刪除
    3. 这是佢一路的計劃、見同我搅对抗我地都唔炒、le舖想亞媽因病早走、便可如願、所以我話佢黑心囉、我講明若有証明失職、不但冇長期服務金、分分鈡告到佢坐監。

      刪除
  4. 回覆
    1. 我當日pick up 番le份差事就预咗、但拎我亞媽做蘑心就世係㗎!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...