2017年6月28日 星期三

善待?

这題目很值得探討?事缘由一份换亂了的錢開始、每一個月尾我除咗收到公司給我支付太后的家用外、更有一萬元給她的醫生费及扮靚费(當然包括埋佢大量紙巾費)、每月定時交record、但印佣的人工(自從不再由我handle之後)從不知她每月多少人工、但昨天公司的職員將她的那信封同我的换轉了、我一直矇查查、直到晚上開封才知她原來是六千幾人工(包括每月唔放假的補水)。。。。而这两年來(未包括太后未跌斷腳的前幾年那些日日煮嘢外出做私幫的歎世界日子)、現在每天除了做太婆(日日坐在梳化上聽电話、就是煮她的食物外)最艱難的就是陪太后一星期两次外出在日間中心的物理治療外、就是隔天的冲凉日、試問吓这是不是。。。。。善待。。。。。佢呢?

唉!人心不足蛇吞象、这句至理明言一点也沒說錯吧。。。。。重要的是、我不問、她還說不知道換錯了、但上月少計她一天補水、佢即場(一收錢後)就知道、这不是>博大霧<又是什麽呢?

她的罪狀講十天都說未完、只是若不是影响到太后的健康同人身安全以及影响到我的日常、我都费事理咁多。。。。。换着以前、怕者佢早巳返回印尼耕田、对於不懂感恩的人、我討厭!


她又何曾善待我們呢?这两年見佢同太后iron衫不多於10次、莫講清潔、試問唔多個工人、唔通我做咩?最討厭自己唔做還鬧另一個做、所以菲佣怕咗佢唔續约囉。


4 則留言:

  1. 有時,習慣成自然,特別是懶惰!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一次不忠、百次也難再建立信任!懶惰只是对工作、自己的清晨四点巳起身煮、、、、、因為錢、試想两年前的她每月過萬收入(重未計同太后外出的着數)。。。。而家冇晒、但佢自己攞嚟嘅。

      刪除
  2. 收錯信封,有個藉口可以話以為係年中獎金……
    人就係咁,習慣了就覺得對,便從沒想過自己唔啱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都同意反思係不是人人做得到、我只係要求以客為先啫。但佢就以己為先、重要死不悔改。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...