2017年6月25日 星期日

下一站彩虹

今天找到一個好題目來癈噏吓。。。。。

有朋友問我、過往那幾年太后咁無情对妳、為何妳還仆心仆命地維護佢呢?我之所以咁做、當年睇心理輔導時、姑娘提醒我、其中一句話。。。。。老公老婆有得選擇、但。。。。父母、兄弟姊妹、兒女係与生俱來、冇選擇、所以和太后雖冇血緣関係、但自幼家貧、送给她(有冇金錢利益、自問不知)、但畢竟養育之恩、在我这輩人的思想上、始終是個責任。。。。而且每個人做事……都會有一定之私心、我的私心就是希望在離開这世界時、可以舒服地邁向彩虹橋、不用病到五顏六色才走吧。


還盡今生所欠她的債、唔希望帶落下一世(如果還有的話)

(圖片來自網络)借用

4 則留言:

  1. 人家後生仔女下一站天后,你的下一站彩虹,我的下一站粉嶺(和合石),睇通睇透就冇煩惱和恐懼。你說得好,就是負責任,不管是否有血緣關係,也報養育之恩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!我想去彩虹會合我的宝貝咋、其實應該去>沙嶺<至啱、因為做完無言老師應該係去果到嫁。

      刪除
  2. 去完鑽石山至到彩虹,你還有一段頗燦爛時候啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!点知喎、死咗報萝比你知啦!。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...