2017年6月21日 星期三

心头大石

一路等待的報告終於出咗嘞、知道不是cancer(有点失望添)、醫生話叫>結節<好似细胞增生咁上下卦、叫我watch半年、睇吓有冇再大到才决定割唔割、唉、反正太后都去到倒數階段、又点行得開住吖。

刚過了的父親節、見網友post咗两張相、覺得好實在、亦反映出而家社會之改變。。。。所謂代代相傳、怕只係相傳对下一代的付出吧!


(照片來自網絡)



15 則留言:

  1. 我都話你無事啦…
    代代相傳,錯呀!係袋袋相傳就真?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!有冇都好啦、我真係近年活得很攰、亦没有什麽放唔低、連最後的親人(太后)都倒數中、所以昨日被邀請作譜查乳癌的風險、我都只係做咗問卷同抽血这一part、贃咗佢200蚊超市礼卷、其他唔继續、费事知啦。

      刪除
    2. 袋袋相傳唔緊要、至重要留番袋比自己養老。。。。否則就一袋眼淚嘞。

      刪除
  2. 冇事就好,可以放下心頭大石啦!

    回覆刪除
  3. 查出真相又冇事,可放鬆心情!

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時安心d嘅、但變化嘅嘢冇人知、点都好啦、等太后走咗什麽事都不是問题嘞。

      刪除
  4. 嗯!太好啦!🤗😘心心戥靚婆婆開心...........今晩就一於去飲番杯呢!🍻🍾🎉

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你們各位一路的>十卜<、可能個天唔比我死住卦、嘻嘻!

      刪除
  5. 社會本來就是如此,上一輩切勿有圖報的想法,付出就是付出。靚婆婆無事就好,繼續睇住太后啦,責任未完架。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 因為近年無論身心都好攰、唔想再撐嘞。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...