2019年6月11日 星期二

菜肉云吞

今日因為要去覆診(眼睛之前做過激光青光眼之小手術)覆診過兩次。。。今天醫生講冇乜大問題。。而白内障好輕微。不用做。。所以取消晒以後的覆診。。若以後有事時再排過期喎。

唉。。。鬼叫自己唔識投胎咩。。。現在一般新症(眼睛)好似最高要排144個星期。。。我地d冇即時問题的舊症就取消先。有事再排過囉。

總知都係個句。。。鬼叫你窮咩?

閒話唔講。。。今晚食埋今早包定的菜肉云吞做晚餐就是。

4 則留言:

  1. 我幾年前都係冇得覆診,我老伴就半年覆診一次,從好處想即係對眼真係冇乜事。

    回覆刪除
  2. 靚姐:取消你個覆診係好事喱嫁,即是話你好返晒,唔使定期覆診,恭喜你呀!

    回覆刪除
  3. 眼無事唔使覆診就是好事,關窮乜事?我老牛幾年前視網膜有些鬆,看物體扭曲,幾年都沒有惡化,我也不去覆診了。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...