2019年6月24日 星期一

鐵人倒下了

 一路都以為自己好『硬淨』。。。原來當病倒時那種無助。。。孤單。。。一一浮現晒出嚟。

今次係自太后走咗之後(半年)第一次病倒。。。而且今次來得好急。。星期六才開始流鼻水(一边)、星期日本來準備去睇醫生。。点知冇醫生開門。。拖到星期日晚上两边都流鼻水。。連声也變埋。。。半夜喉乾又咳。。。又头痛。。半夜起身差d撞穿個头添。本來以為今早抽唔到血。。点知去到醫院姑娘又話OK。。。終於抽完血立刻去見個家庭醫生(其實唔想見这醫生。。因為去到診所立刻有種見到太后的感覺。。我地是睇同一個醫生的)、睇番record上次我亦剛好是一月份睇過。。那時我有54kg。。今次得番49kg。。可能好快去見太后咯。


9 則留言:

  1. 要好好照顧自己。病就要休息下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係嚟得好快。。。唔知是否年紀大咗免疫力差埋。

      刪除
  2. 偶然病吓唔出奇,唔駛咁灰,不過一個月瘦5kg唔正常,最好詳細檢查.有件事我唔知應唔應該講,就係一個人整嘢食打發時間,日食夜食年紀又有翻咁上下好易出事.過來人經驗,希望唔好介意.

    回覆刪除
  3. 第一。。。我係半年唔係一個月。。第二。。。我只煮但係好少食。。至多試吓味。其他送晒比人或幫人整。不過最大可能性係同我的「糖尿」有關(因為我在半年前開始食糖尿药)。不過都係隨遇而安啦。

    回覆刪除
  4. 靚姐你保重呀!最近的天氣病倒都唔出奇,年紀大免疫力會差D,睇醫生食藥,多D休息啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自太后走咗後我應承自己不要伤心。。曾經努為克刻自己的情緒去快樂地過新生活。。但當一病倒時那種無助的感覺湧晒出來(以前雖然佢幫唔到乜、但点都有佢在旁)。。一想到这点。。真係唔想病啦。

      刪除
  5. 病時的孤獨無助,老牛體驗過了。平時小心,不要跌、不要著涼。其實有一兩個「閨密」,有需要時打電話請來幫忙,也是好的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前都唔覺,但自從得番一個人。。。病起上嚟就覺得好辛苦。。。唉。。。明知这天一定會來。。。希望快点習慣啦。

      刪除
    2. 幾十歲人總會有點毛病,人總不是鐵打的,即使真是「鐵人」也會生鏽和機件壞,平常心視之吧。祝盡快好番,好友們支持你。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...