2019年6月19日 星期三

梅子蒸排骨

講起这樽自家制的梅子醬。。。是八十年代曾經跟過一個廚藝高手學的。。。雖然正式的做法巳記不起了。。。但这十多年我沿用自己的的配方(記憶中)、加加減減都試過同很多食物配合。。。十分方便同惹味。。。材料有酸梅(有水浸同乾身的)、茄汁。。。冰糖。。白醋。。。蒜茸。。(後來我又加入檸汁。。茄膏)一齊煮。。。(份量自己試到適合自己的口味為止)。。。煮好後放凍。。再分別放進(高溫消毒過玻璃樽)。。。*要放雪柜。

每次用來蒸排骨。。白鱔。。花蟹。。。等等。

個人認為十分惹味。。所以分享吓囉。


9 則留言:

  1. 靚婆婆果然是「煮」家,試上多次,直到合口味,光是這種研究精神就足以令人佩服。

    回覆刪除
  2. 梅醬我都有煮,因為買燒鴨得一小包唔夠,自己有酸梅煮幾個有排用,也可以蒸排骨,好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 这十幾年我都係用自己煮的醬汁多。就算豉汁都是。因為我會加埋果皮去煮。

      刪除
  3. 廣東佬就識得欣賞陳皮那種特別的香味。飯後甜品紅豆沙、綠豆沙如果沒有果皮的香味,就大為失色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛講你一定是廣東人嘞。。。哈哈。

      刪除
    2. 老牛家鄉正是正宗陳皮產地。

      刪除
    3. 嗯。。。鄉里嚟喎。。。新會?

      刪除
    4. 老牛係正是正宗新會「陳皮」(老了之意)。靚婆婆又係祖家新會?咁真係鄉里。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...