2019年6月25日 星期二

沙蟲瘦肉瑤柱粥

以前從未接觸過「沙蟲」。。自從隔離個師奶比過我食之後。。。又覺得煲完d粥又幾甜喎(不過我都冇直接食)、今早臨出街前叫佢同我睇火。。。煲咗個粥番嚟食。。佢比咗幾條叫我加入去煲。。。話有益(但唔知乜好)、返到屋企巳經煲好。。一边食一边食一边睇电視。。。食完再食埋感冒药去眠一眠先。



6 則留言:

  1. 新鮮沙蟲係好多食,沙蟲乾就一般.

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 四十年前曾用沙蟲乾煲粥仔給嬰兒期的女兒吃,有海味乾的香味,但新鮮的則未食過。(剛才打錯字所以刪除了)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初都好抗拒。。。但見個粥好鮮甜。。又試吓啦。不是唔知有乜好處。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...