2019年6月13日 星期四

真正的快樂

原來做咗幾十年人。。。以前的「快樂」只係假象。。。而家自己雖然一個人住。。。有好的(真朋友)、好鄰居相伴一切一切、都係太后留給我最後的礼物(我相信)、而且冇晒壓力、近日個心臟都少翳咗、相信之前醫生的確鬧醒咗我。

今天我又同隔離個師奶夾份各自煮。。。煮完一齊開餐。。。真係開心呢。。。「快樂」原來可以好簡單嘅。


7 則留言:

  1. 簡單就是快樂,快樂便好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。最後的日子享受到「快樂」都係件好事嚟嘅。

      刪除
  2. 回覆
    1. Hi。。。好耐冇妳消息。。。重以為妳取消関注。。。係呀。。自從搬來之後。。的確明白好多以前分略咗嘅嘢。。。而家冇晒心理負担。。真係開心咗好多。

      刪除
  3. 朋友傳一對對聯給我︰「兒時快樂很簡單,老時簡單很快樂」,幾十歲人明白了、看通了許多,簡單就快樂,放下就自在。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的啟示。。。明白了。。。自在簡單就會快樂。。。。

      刪除
  4. 與隔離師奶各自煮然後一齊開餐,那就是小型「大食會」,有人分享、有人欣賞當然開心啦!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...