2019年6月6日 星期四

壓力(精神上/体能上)

以前我完全理解唔到太后之壓力。。因為佢常常掛在口边的說話:「唔喜歡住在这間屋」。。當時我唔明白。。。有唔錯的居住環境。。有工人。。有人服務。。。想食乜有乜。。。為什麽會这樣說。。。現在终於理解到。。。心靈上的壓力遠遠超越体力上的壓力。。。因為体力上的壓力只要休息完就會復元。。。但。。。心靈(精神)上的壓力就要好似佢現在咁。。『解脱咗』。。才可以永久的復元。


現在才知自己以往(數十年)都一直處於和佢一樣同等之心境(不自知)。。。現在正式有自己的家(雖然沒有錢)但壓在心中的千斤石亦完完全全放低晒。对於她的離開。。。没太大的伤痛。。。反而替她高興(心中只有懷念)。。。因為她终於可以釋懷!

昨天終於安裝埋最後的电器(空調)以後不用再被蚊仔吸血了。

今天心情大靚。。做咗個荷葉飯慶祝吓先。


6 則留言:

  1. 學下自我調適,開解自己,嘗試釋放壓力,對周圍的事情看化看淡。我老牛對朋友說過,只有自己才救得了自己。你靚婆婆心情大靚,就說明開解了自己。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀。。。亞媽的離開啟發咗我好多。。。。。

      刪除
  2. 俾蚊咬好慘,我哋就裝蚊網。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。之前成日比蚊咬。搅到瞓唔到。

      刪除
  3. 靚姐端午節快樂!祝你每天都心情大靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳翠兒。。。端五節快樂。。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...