2020年4月4日 星期六

我的共食午餐(4.4.2020)

今早食完午餐、我立刻拎咗張冷气被同床單落去自助洗衣店到洗、平時我一星期換一次床單都是自己洗的、之後用抽濕机乾衫、但每兩個月我就會洗一次冷气被、由於家中的洗衣机唔夠大、所以我一定要拎出去洗、所以順便拎埋床單一齊洗、其他衣服我就不會啦!

今天食:上湯煮青瓜、炸冬菜蒸黃花、瑞士雞翼、豆腐蒸蛋😋😋😋


4 則留言:

  1. 近期街頭好多自助洗衣房,原來真係有市場需求。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無法啦、香港吋金呎土、間間屋都细過乜、試問有幾多地方人曬衫吖

      刪除
  2. 我家呢頭好似舊時的「7-11」廣告那樣,「梗有一間(自助洗衣店)喺你左近」。生意好唔好唔知,但幾時行過都見到長凳上有人坐著等。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其價如果不是洗被的原因我是不會去幫襯这類自助形式的洗衣店、因為若拎去洗衣店一張被分分钟要成六十幾蚊、自助洗衣店因為沒有店員的原故、好多時有自私的人拎寵物毛巾、或其他不是衣服床單之類去洗、雖然有高溫的消毒、但心理上点都有不安、所以穿上身的我一定不會拎去洗!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...