2020年4月9日 星期四

芫茜皮蛋滚魚片湯

為咗隻牙、今天又滾咗個下火湯、就是芫茜皮蛋魚片(本來是用鯇魚片、但我怕骨、所以改用咗龍躉片)😳

有些人會加入茶瓜添、但我不喜歡茶瓜的怪怪味、故此沒有加到、而且这湯一定要連埋芫茜头(平時我一定切去)、才會下火喎!



4 則留言:

  1. 我都幾鍾意鹹蛋芫西魚片湯的味道,其實真是絕佳配搭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前细细個一牙痛亞婆就滚比我飲、但自己切鲩魚片(因把刀唔夠利、冇粥店的咁薄、魚片帶有骨)、所以改用龍躉片、好食d!

      刪除
  2. 我都常滾呢湯,唔用魚肉改用番茄。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...