2020年4月19日 星期日

四神湯

前一陣係中醫食療中睇到这個什麼人都啱飲嘅湯水、加上对失眠好好、於是今早試煲吓:

原本的四神係:蓮子、准山、茨實、伏神+肉
菇素的就用腰果代替肉

但我手多多加埋百合、無花果同果皮、相信應該冇問題卦?

其實煲完感覺上同「清補涼」差不多、加埋伏神想必令人靈神安眠吧、以前有句口头禪:清補涼湯、太子都飲唔壞、就是这道理🤣




2 則留言:

  1. 母親在世時,常煲「十味湯」,是六味清補涼加四樣常見中藥,我的女兒都接受;如今我有時會在藥材鋪買包裝好的「清補涼」湯料來煲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我後生時亞婆都成日煲清補涼湯、但我自己就麻麻、今次見有伏神、又見成日瞓得唔好、所以試吓啫!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...