2020年4月3日 星期五

五子毛桃湯的共食午餐

昨天鄰居叫我今早煲湯、所以昨天落了街市買豬展、d豬肉超貴、一件细细只的豬展要六十幾蚊、而家除咗煲湯之外、我大多數食急凍肉、魚就食新鮮、咁搅法真係會應驗有些人講可能遲d全球糧食短缺、咁就「大大鑊」嘞😱

今天的餸菜有:
五子毛桃煲紅蘿蔔粟米螺头豬展
葱油雞翼
肉絲炒四季豆

4 則留言:

  1. 螺頭是急凍的嗎?睇落呢煲湯一定好好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是鄰居買的乾貨、我用高速煲嚟煲很快淋

      刪除
    2. 以前我家用的是「某昌」的凍螺頭,要清除內臟用鹽洗刷,頗花功夫。

      刪除
    3. 急凍我以前雪柜大都有買定、但而家雪柜細沒有買了、因為急凍的螺头是比較佔大量空位的!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...