2020年7月17日 星期五

外賣的日子

疫情一天比一天嚴峻、自己年紀大、费事中咗招但又唔死得住、都係暫時過吓「獨家村」的日子吧😷

原本今早出去大快活買外賣早餐、点知見到有個大叔(冇帶罩)比成班警察拉、立刻嗱嗱臨轉咗去明星酒樓買外賣回家食、但又一奇景、個個長者都是冇帶罩、重枱同枱之間的距離十分接近、十分佩服他們的勇气呢🤦

暫時我都會停止共食午餐、因為鄰居要返工的原故、接觸到人仕較雜、都係小心d安全為上😅

5 則留言:

  1. 我自己係長者,我都好憎一些我行我素、不顧旁人、不聽勸導、不戴口罩的長者(看到有長者亂過馬路也很氣憤,真係累人累物,抵被人鬧)。明知疫情嚴重,仲要唔戴口罩,又冇適當社交距離,有起事真係累街坊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日最好笑就是我地邨有個亞伯長期唔帶罩又四圍同人講嘢(扮晒村長)、有個亞婆对佢講而家唔帶罩要罰$5000、佢竟然鬧人話人地侵犯佢私隱、真係比佢笑鬼死、鬼唔望佢比人拉呀😄

      刪除
    2. 有些人老咗會橫蠻、自以為是、不理他人、鍾意點就點。見到這樣的人最好避之則吉,免得惹是非。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...