2020年7月7日 星期二

新式焗湯

而家科學發達、乜都要講求快速、昨天去朋友的舖買咗幾包方便「焗湯」、湯包的原本用意是方便一個返工人仕、只要將湯包的料及適量水放入「炆焗盅」內四小時便有碗老火湯飲、尤於我並沒有这類焗盅、我便用了自己的高速煲、放入去高速大約15分钟、熄火後焗了三小時、開蓋後再大火滚起、於是乎一碗好正的湯便煲好了👇

今晚的晚餐

6 則留言:

  1. 要用「炆焗盅」煲四小時,你用「高速煲」大火煲十五分鍾仲要焗三小時,這碗「老火湯」真係夠「老」咯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇錯啦、炆焗盅是全程不用火嫁、只是放入盅的水是「滾水」而高速只係煮15分钟熄火後焗在煲三小時

      刪除
  2. 回覆
    1. 當然要靠焗至出味、但不要忘記不用火、慳好多

      刪除
  3. 真空煲真係好,翻咗工都可以煲湯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都有用真空煲、其實同現在的燜焗杯原理差不多、只是真空的內胆可煲一陣、但我的是高速煲、以前方便用來炆牛腩同鮑魚、快淋同慳火、这煲跟咗我十幾年、因搬屋將大的比咗人咋、因是德國貨、物料好厚😳

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...