2021年12月24日 星期五

再戰赛馬會~跟進骨質疏鬆

可能由於昨天瑪丽骨科個醫生覺得我個case唔算嚴重,所以轉介我睇番賽馬會的普通科,本來我是唔識怎樣在網上预约的,好彩有位靓仔男護幫我搅番掂個HaGoApp,又同我约到南區那間赛馬會,所以今天一早爬起身搭車入去睇醫生,希望今次不用再坐兩粒鈡卦。
睇完後打埋流感針才搭車回家。
醫生比了轉介信我去照骨質疏鬆,打算覆診埋心臟才去驗。
今天回到南區,突然又想起母親了。。。因為下個月將是她三週年嘞。

2 則留言:

  1. 骨科痛症不算嚴重,又唔使坐兩個鐘巴士,又打埋流感針,都係好意頭、好消息。既然醫生都話去番馬會普通科,又排埋驗骨質疏鬆,咁就安心啲啦。祝平安夜平安、聖誕節快樂。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...