2013年9月21日 星期六

婆婆之瘋言瘋語(2)

都唔知攪乜鬼.....噚晚用手机post上網......淨得相冇晒內容.......今日婆婆金句:【金也空......銀也空....死後何曾在手中】......唯獨是食咗落肚最實際.......故此今日的午餐雖然簡單.......但好味........清蒸游水白花魚.....烚莧菜....白飯。

9 則留言:

  1. 我也有這想法,以前家中的太婆也說mut野也是假,食番落自己肚才是真,故也愛花$在食。我真係儘得真傳 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀.....我盡得我亞婆的真傳.....好多金句都出自佢.....好似.....兒女眼前寃.....夫妻渡客船....明嗎?而家奉行「每天愛自己多一点」就不枉此生!

      刪除
    2. 我家中的太婆,真是影响我日後的生活習慣,例如做野要快,要預早不預遲,要乾淨企理,要大方與人分享食物....當然她也有缺點。

      刪除
  2. 回覆
    1. 睇就快d.啦....我個啞blog就嚟摺埋.....自己又唔識搬.....anyway...反正都係垃圾啫!

      刪除
  3. 呢个午餐对我嚟讲一d都唔简单

    回覆刪除
    回覆
    1. 是是但但啦....而家都重未慣個新屋....都唔想寫得咁詳細.....費事又比人迫走!

      刪除
  4. 條魚30蚊啫...因為係「養魚」

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...