2013年9月14日 星期六

婆婆家常餸之蕃茄煮魚

今日blog友十二月敬老......同婆婆預祝生日......重叫埋EE同係美國返嚟的 Winnie.....比個驚喜我......本來Double媽都有份嫁......佢臨時有事嚟唔到......可惜囉!

之後我同EE及Winnie行咗一陣上海街至返歸.......尤於食得好飽(EE又請食下午茶)......今晚是是但但煮碟家常餸.........「蕃茄煮青根魚」就算咯。

19 則留言:

  1. 再次同靚婆婆講句~生日快樂呀!^.^

    回覆刪除
  2. 早知約埋我啦!今日我都去左九龍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知佢約埋其他blog友.....比個驚喜我喎

      刪除
  3. 我攪到六點幾先返到屋企,求其雪櫃有乜煮乜

    回覆刪除
  4. 靚婆婆:祝您:生日快樂!身體健康!日日開心!煮多D好嘢請我們食<( ̄︶ ̄)>

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 好高興再重見......等我熟習d再過嚟探嫁呀

      刪除
  6. 契姐生日快乐,身体健康!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...