2013年9月8日 星期日

炒米粉

好開心.......有blog友教我要求復完個blog以便通知朋友個新居地址......不過以後再点備份d舊網誌就要請教「高人」嘞.......不過我地d二打六.......留唔留都冇乜問題啦.......或者係le到「再世為人」吧.......嘻嘻!

好啦......今日整碟冇油的炒米粉.......有自打鮫魚肉........蛋.......好健康嫁!

13 則留言:

  1. 你加我啦,我搵唔到位加你.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鬼識咩.....等星期三見到高人教吓至得

      刪除
  2. 來探你喇,慢慢探索個新網站,老人痴呆都會遲d至有,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家唔敢多寫.....因為都唔知係边做分類.....個嘜头又唔知係边嚟.....又冇公仔玩...想死!

      刪除
  3. 靚婆婆, 你已經好叻, 識用新blog, 仲出post :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉....咪鬼笑我啦.....個头又冇咗....分類又唔知係边....想一次過比錢叫人幫我攪掂就真

      刪除
  4. 終於來探你!但沒有帶禮物

    回覆刪除
  5. This place is not too user friendly. Still experimenting here and there! Big headache!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...