2013年9月20日 星期五

婆婆甜品篇之鮮奶布甸

噚晚幫人整咗幾杯甜品.......我除咗用3.6鮮奶之外.......重先整咗1/4紅莓gelatin dessert係樽底先.....雪約1小時後至放入鮮奶布甸係上面......咁樣睇起嚟靚d又得意.....真係唔錯囉。




14 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘻.....边位呀.....而家d名唔同晒....我都老人痴呆啦

      刪除
    2. oh......你唔記我咗我囉..... !_!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我個食譜係朋友比...我唔想係到公開...不如我留言去你到吖

      刪除
  3. 整得幾靚喎.今日嬲到冇整野呀?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係呀....英國d奶咁rich....應該唔錯吖

      刪除
  5. 咁早放工?.....le個亦係我今晚其中一道甜品.....佢地好like呀....我將Terryma的鮮奶布甸改成咁嫁

    回覆刪除
  6. You made 2, one for you, and one for me, as usual!

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry....just see your 留言....this blog is different from yahoo....有時睇唔到

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...