2013年9月9日 星期一

韓式辣醬炒虾球

今日帶朋友去「電脚」.....電完佢帶我去尖沙咀韓國街買辣醬同Kimchi.....返到屋企試吓用虾同木耳絲炒嚟食.......估唔到効果唔錯呢!






9 則留言:

  1. 妳自己有冇电脚呀?
    最近对脚点呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有電....保健吓...而家開始去泳池做吓水中運動....明天第二次...希望有幫助啦。

      刪除
  2. Hi,我地又重叙了,我係Jenny呀,我用咗中文名,冇見一排身体好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未識去妳到....要慢慢試呀.....身体都算OK....有心

      刪除
    2. 您指去我個名就入到去了。

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔同咗網名...張相咁細婆婆老花呀.....哈哈

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...