2013年9月4日 星期三

又嚟試blog

今日攪嚟攪去都未掂.....blog問我攞條link.......我鬼知咩......我淨係識入自己blog咋!


嗯!..........又得喎......今日買嫁.....正唔正呀?

13 則留言:

  1. 靚婆婆,終於搵到妳了^^"
    hihi

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好叻呀....我都係亞虎通知唔到d網友.....朋友幫我做備份立刻寫唔到嘢

      刪除
  2. 我未試過買大棧, 得唔得呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻.....点解妳咁叻呢?我之前係買「鑽石牌」今次見報紙介紹又比較吓....試過話妳知。

      刪除
  3. 靚婆婆, 開左新blog啦.... 叻叻! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識点取消喎......其實係以前開落....我亂咁撞咋.....差d連自己個passward都唔記得呀....我自己入都要攪幾次.....而家連分類都未識!

      刪除
    2. 妳喺右上角襟設計之後係設定然後入文章及留言之後喺顯示字詞驗證襟否就ok

      刪除
  4. 但回妳要打驗證喎, 會唔會改番呀? 留言者會方便D架...

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...