2013年9月22日 星期日

婆婆家常餸之電飯煲焗雞

今日心血來潮想整隻簡單而又容易整的雞.........






材料:

光雞1隻(大約2斤至2-1/2斤左右)

配料:

大量薑葱/芫茜(唔喜歡可免用)

老抽/鹽用嚟先搽雞(內外都要搽勻)....醃1/2小時左右

做法:

1).....將部份薑葱放入雞肚

2).....放剩低的薑葱在電飯煲底.....之後放入雞

3).....再放1/2杯黄酒(花雕 or 玫瑰露)....開着掣(煮飯的function)

4)....當電飯煲跳去keep warm之後再按多一次

5).....全程大約需時1/2小時就OK

6).....凍後便可斬件食

*Remark........le個做法係用傳統的電飯煲做......新款的function未試過

11 則留言:

  1. 今日風大雨大,吾好周圍去,留家做煮婦,正!

    回覆刪除
  2. 呢個做法簡單, 我有興趣試整

    回覆刪除
    回覆
    1. 好正嫁....又滑又夠熟.....不過記得同佢搽老抽.....整完個色靚d嫁

      刪除
  3. 我今晚都諗住整雞,大風大雨你咪周圍去啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我全部都係今朝買嫁.....下午都冇落街....不過我le處冇乜風....雨都唔多...唔通暴風雨的前夕?

      刪除
  4. Copied 咗,迟d一定会整,因为夠简单

    回覆刪除
  5. 我而家等緊隻「惡兔」嚟呀....好耐冇咁勁的颱風啦

    回覆刪除
  6. A very handy idea! Let me try this with drumsticks instead!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...