2013年9月16日 星期一

婆婆亂咁嚟之潮州月餅

婆婆今日又發揮「打天才波」的本領......學人估估吓整「潮州月餅」......不過勁麻煩.......又油皮......又水皮......原理有d似蘿白絲酥餅.......至於個餡我自己做的芋蓉餡......唔落油搓....只加椰汁同少少糖.....大致上都算合格啦!


 水皮同油皮的原材料


23 則留言:

  1. 祝靚婆婆中秋節快樂,嗰啲月餅我就幫你搞掂去,唔想你食咁多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人在異地倍思.......鄉.....可有同感呢....嘻嘻!

      刪除
  2. 潮洲月餅好傳統呀 我都未食過呢 ! 正

    回覆刪除
  3. 我都未食過呀...原來呢D都係月餅~

    回覆刪除
  4. I have seen these only, haven't tried them before.

    回覆刪除
  5. 幾日無嚟探你, 你整咗咁多嘢, 勁呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家重未熟個blog....呀....好麻煩.....啱啱至去完荃灣的南豐中心返嚟....知道什麼係「白神仙」啦....哈哈

      刪除
  6. 我食過潮州月餅,感覺是又油又甜,很不合健康標準。經過阿靚改良,當然是輕盈版。白神仙是否日本面粉?!

    回覆刪除
  7. 呢種用芋頭做嘅酥餅,我跟一位台灣嘅Blog友學整過,真係好好味咖,不過今年D芋頭拾幾蚊一斤呀,我嚟您處食好了。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...