2013年9月18日 星期三

婆婆今年的生日禮物

婆婆今年雖然未到生日......但老朋友好有心......特登今年車嚟「生日禮物」送比我.......真係好開心.......並不是因為收到禮物開心.......而係個份【心意】........有時連親人都未必做得到.......一句祝福与問候.......更勝萬金呢!.......我真心的感謝。




21 則留言:

  1. 靚婆婆:我都預祝您生日快樂!身體健康!日日都咁開心和有活力,煮多D靚嘢比我地欣賞! <( ̄︶ ̄)> 

    回覆刪除
  2. 朋友的真心與關懷,帶給我們支持及力量,是無法計算,好難想像沒朋友的生活如何過

    回覆刪除
  3. 能有真正朋友,真替你開心

    回覆刪除
  4. 朋友好錫你呀 ^^ 多麽窩心的禮物呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我小學同學仔嚟....近年再遇番咋

      刪除
    2. 小學同學,見面還能認得?! 我也期待下月的小學同學聚會,部份同學都二十年無見。

      刪除
  5. 回覆
    1. 重要係份【心意】.....好彩重有錫我的朋友......此生不會白過!

      刪除
  6. 呵呵,有海品收,你又有得玩啦

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 好快.....唔等何先.....明晚就OK....中秋節快樂

      刪除
  8. 祝妳中秋節同生日快樂呀! 最重要身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝祝福....祝中秋佳節合家樂融融!

      刪除
  9. 你人緣咁好,一定好多飯局啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 交得妳地班好朋友仔.....亦係我的福份....願他方的妳亦有個愉快的中秋佳節!

      刪除
  10. Continue to enjoy the celebration!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝遙遠的妳亦有一個快樂的中秋佳節!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...