2013年9月19日 星期四

婆婆之特式餸

今日傻咗.....唔識cancel多咗的照片添!

我le個瑞士汁係靠估........因為朋友的秘方沒有公開......我唯有又靠估啦.......不過做出嚟都有六七成似.........最重要係試啱自己的口味......







材料有:

新鮮雞翼5隻

先用羗葱飛水再浸冰水候用

婆婆瑞士汁
=========

紅蘿白/西芹/洋葱/香葉/八角/桂皮/老抽(指定要用鉅利的高級醬油)/雞湯/冰糖/水/鹽

先用油炒吓紅蘿白/洋葱/西芹.......之後贊酒....加埋其他滾起慢火煮約1/2小時隔渣便成婆婆瑞士汁.....我的秘方加少許「珠油」顏色會靚d...(珠油鉅利有得賣)

將雞翼放入慢火煮5至6分鈡.....熄火浸多10分鈡便OK

用剩之汁可放冰箱留回下次用......如果覺得唔夠味可將配料加入再煮......其實原理似「鹵水盤」......不過每次用完要滾番至得

10 則留言:

  1. 正呀!去原創餐廳食好貴。有次見屋企附近茶餐廳,有下午茶餐可選瑞士雞翼,即試。結果真係忍吾住出聲,問廚房究竟有無食過真正的瑞士雞翼???我好相信佢未食過,個外表同味道完全自己想像出來,吹帳!

    回覆刪除
  2. 瑞士雞翼我鍾意呀!中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我亂咋嫁...不過都唔錯...中秋節快樂.....而家好難去妳到.....好多人都加埋google+...唔識留言

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...