2013年9月7日 星期六

鮑魚釀節瓜

我攞咗四隻鮑魚仔嚟釀節瓜......係一款唔錯的宴客菜式呢!





20 則留言:

  1. 回覆
    1. 唉吔好開心重遇到妳呀...可惜重未識搭車去妳到呢

      刪除
    2. 靚婆婆,我個新bloh地址~http://kitva95.blogspot.hk/

      刪除
    3. 重未識用個blog.....而家每次用都唔習慣!

      刪除
  2. 靚婆婆, 終於find 到你la!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀......妳終於係人海中揾到我呀.....妳点揾到嫁?我比亞虎删咗個blog寫唔到新地址喎。

      刪除
    2. 我係見到你係其他人個blogspot 都留言然後find 到來lee 到ga!!! 刪左?? 定係你個blog 以家backup 緊??? 所以update 唔到ar

      刪除
    3. 好鬼麻煩...亞虎一做備份就唔用得.....le間新屋又住唔慣

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...