2014年4月1日 星期二

亞婆咸魚醬

幾年前我日日混醬……自從手痛腳痛後少咗做……今曰又手痕痕玩番吓!
材料:
梅香咸魚(我用馬友)……淨肉100克
瑤柱(浸腍蒸過撕成絲……100克
薑米(比茸粗d)……50克
蒜茸……50克
乾葱茸……50克
指天椒……適量(唔食辣可免)
雞粉/糖……各少許
油大约1杯半
做法:
1/先將咸魚蒸熟去骨
2/瑤柱先浸後蒸腍再撕開
3/用油跟次序落鑊……薑米/蒜茸/乾葱/咸魚/瑶柱/雞粉/糖……煮片刻……最後落指天椒……再煮多片刻熄火……凍後入樽……放雪柜。
温馨提示……尤於冇防腐劑……不可儲存太耐……可用嚟炒菜……炒飯……我覺用嚟炒飯同煮豆腐最正!

7 則留言:

  1. 哈哈,希望你無番鬼佬鄰居吧!?
    I hate those smell too....老三

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈....以前係英國煲咸魚飯....d鬼佬真係以為有死屍嫁!

      刪除
  2. 呢个酱睇到我流晒口水呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似食榴槤一樣....食得覺好香...但有d人覺得好嗅呢....haha!

      刪除
  3. 我鍾意你嗰個 '銀 lim 醬',用嚟蒸豬肉真係超正!

    回覆刪除
  4. 呢個醬好正喎,但係辣唔辣架?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...