2014年4月17日 星期四

魚湯烏冬

久違了的獅头魚……舊年還賣緊96/蚊一斤……今天巳經110/ 蚊一斤咯!唉……生活廹人呢……
一斤獅头魚得11條……換句說話即10蚊一條呀。
今次煲好才加入蕃茄……滚多10分钟搅掂……煮個烏冬……加少少虾仁同葱花又一餐。

12 則留言:

  1. 呢個魚湯烏冬一定好鮮甜同健康!

    回覆刪除
  2. 肥媽 $15 / 2 份
    點解你啲咁貴?....老三

    回覆刪除
    回覆
    1. 網到d人至講.....做馬多点.....除非唔去開街市的人至會信囉

      刪除
  3. 回覆
    1. 但新鮮....唔通好似肥媽咁....15蚊份咩....冇可能!

      刪除
    2. 我以前做主飯婆時住堅尼地城, 多數行去海傍同艇上人買魚蝦蟹, 當時D獅頭魚每碟5蚊至8蚊,有八至10條, 我多數煎香食。煲魚湯就買3蚊至5蚊梭籮魚(俗稱貓魚)。我食咗長素亦冇做煮飯婆20年囉! 真係唔知現在D獅頭魚貴成咁 !

      刪除
    3. 講真......我日日巡街市都睇住佢一日貴過一日.....乜都貴....食素都唔平呢......節日愉快!

      刪除
  4. 回覆
    1. 正嫁....反正自己食....咪刻薄自己囉

      刪除
  5. 一分錢一分貨, 我呢面個街市都有D廿蚊份魚...不過鮮唔鮮, 唔使講都知.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似噚晚咁...佢份新鮮腩排都45蚊啦!假期愉快!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...