2014年4月30日 星期三

香菇鹵肉

噚日做咗份台湾鹵肉比朋友……佢好喜歡食……我重同佢配埋上海麵添!
材料:
豬腩肉(搅碎……我用佢因為煮起香d……雖然唔多健康……但從來美食係唔健康的)
其他配料:
香菇(冬菇碎)……蒜茸……壺底油……油葱酥……鹵肉粉……老抽……水
做珐:
首先用油先爆香蒜茸……豬肉……香菇……油葱酥……鹵肉粉……老抽……之後加入水……以慢火煮至收乾水份(大概1/2小時)
做完可跟白飯或上海麵…… Yummy!
温馨指示……以上配料可在台湾專門店可買到……我在九龍城侯王道的皇上皇買的。

9 則留言:

  1. 我好钟意食台湾滷肉,但唔识煮

    回覆刪除
  2. 老友我係香港人
    so where i can buy those stuffs in HK island??....老三

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry....我都係香港人.....為咗食.....九龍都要去.....因為我都試咗香港le边....但揾唔到.....如果買唔到我可代勞.....我成鬼日都過去買

      刪除
    2. 哈哈大家老同學
      揾日真係要聚吓...老三

      刪除
    3. 哈.....係就快d啦....否則我都好快去揾其他【個兩位】呀!

      刪除
  3. 滷肉係街食果D唔好食架...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未食過.....但台灣就好正.....我覺得都係得七成似咋

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...